Apeni

Wednesday 16 November 2011

ADAM WESTERN AND SEAFOOD.


Yang ade gambar orang dekat papan tu gambar suamiku, omeyyyynye! Hahaha.
Sekarang aku bukan je jadi suri rumah, tapi aku bekerja dengan suamiku sebagai cashier. 
Hehehehe. Jadi takdelah aku bosan kat rumahkan, aku tolong suami dan ayah mama. Gambar di atas merupakan gambar pekerja kami yang berasal dari thailand, wuhoooo! 

Makanan yang selalu aku makan kat sini :
  • Nasi putih 
  • Ekor pedas
  • Telur dada
  • Sup ekor, daging, ayam
  • Mee hailam
  • Siakap pedas
Yummmmaayyyhhhh! ;)

Okay makanan ni paling sedap bagi taste mulut aku, tapi kalau ramai orang kan, 
makanan taktahulah sama or sedap ke tidak, jadi nasib koranglah! wkakakaka.
tapi kamu semua di alu-alukan datang untuk melariskan lagi perniagaan kami, 
Terima Kasih. Eehehehehe.

Service : Pekerja kadang-kadang tak menentu, kejap ramai, kejap berkurangan
jadi kalau lambat makanan sampai tu pahe-pahe je ler yer, dan janganlah marah-marah
saye kalau awak kene ulang ape yang awak makan mase nak bayar kat saye nanti.
siannn saye nanti. Hahahha. Harap maklum.

Location : Betul-betul otw ke Universti Sains Islam Malaysia,
Nilai, Negeri Sembilan .


No comments:

Post a Comment